04 August, 2009



Hallå där
Björn Wallin, 20, Falun / bjornwallin.tumblr.com/

Vad fotar du och hur länge har du hållit på? Jag har fotat digitalt i ca 2 år nu tror jag och analogt har väl alltid funnits där men på senare tid har jag börjat använda det lite mer seriöst. Jag vill och försöker testa på så mycket som möjligt inom foto men just nu blir det mest det vardagliga, personer och det som finns runtomkring.

Varför fotar du? Mestadels för att dokumentera, eftersom jag varken kan spela något instrument eller måla så har det blivit mitt sätt att uttrycka mig själv på.

Hur ser din fotoframtid ut? Har funderingar på utbildning men än så länge är det bara funderingar, kanske blir något av det nästa år.

Nämn en fotograf du gillar: Vincent Skoglund, http://www.vincentskoglund.com/



3 comments:

  1. Snygga fotografier

    Ha en skön kväll

    ReplyDelete
  2. Tack så mycket!

    Och tack så mycket för att jag fick tillfället till den här "Hallå där" intervjun.

    ReplyDelete
  3. En favorit, galet bra!

    ReplyDelete