23 September, 2009







/Susanna Erkheikki

7 comments:

  1. Fattar inte vad du håller på med nu, börjar det inte bli lite för mycket point and shoot?

    Fast om du får något ut av det så varför inte, alla har vi våra faser.

    ReplyDelete
  2. Men vadfasen, jag får väl hålla på med vad jag vill?
    Vad tycker du jag ska fota? Ska jag fotografera annat bara för att tillfredsställa andra?
    "Oj nu har det varit lite mycket svartvitt på F/1.8, bäst jag fotar lite färg", är det så man ska resonera? Eh?

    ReplyDelete
  3. Glömde bort att man bara får positiv kritik, inte ifrågasätta eller be någon att förklara meningen bakom sina bilder.

    Förlåt

    ber om ursäkt

    verkligen
    FÖRLÅT
    FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT
    f-ör-llåålt.

    ReplyDelete
  4. Nae, men du borde lära dig tänka efter innan du pratar/skriver, eller omformulera det du vill ha fram, du låter alltid så himla irri. "Öööh jag heter Hampus och tvättar aldrig håret och jag hatar hela världen"

    ReplyDelete
  5. Ser faktiskt inte alls vad som är så otroligt hemskt med det jag skrev, jag tycker du är mesig nu.

    Jag skrev att jag inte fattar vad du håller på med just nu, att du postat mycket saker som jag tycker (JAAAG TYYYCKER) verkar lite poänglöst.

    Sedan undrade jag varför du gjorde det vad du får ut av det? Konstaterade att alla har konstiga faser som kan upplevas totalt vadfanärdethär av andra i sitt fotograferande.

    Kritik låter inte alltid så djävla pluttidutti och folk kring dig, eller mig, kommer inte att rulla alla ord i sockervadd för att du inte ska ta illa upp.

    Dessutom tvättade jag håret idag!

    ReplyDelete
  6. point and shoot är snyggt, jag gillade det här. färgerna och känslan är det viktigaste.

    ReplyDelete
  7. Anonymous28/9/09

    Ruggigt dåliga bilder. Inte undra på att ni inte får några kommentarer med dessa skräp bilder. Tar förövrigt bättre bilder med min mobilkamera ^^

    Eller det kanske var det ni gjorde??

    ReplyDelete